tirsdag 5. april 2011

Attack dag nr 2

Då är snart dag nr 2 øver. Har gått bra. Jag bor på hotell och har ätit buffe både frukost och lunch. Där fanns en hel del att äta.
Givetvis var det någon av de som satt vid sidan av mig som kollade lite konstigt på min tallrik.
Eeeh, inget tillbehør? Bara fisk och køtt?
Eeeeh, jaa...
Sen sa jag inte mer.
Jag måste säga att det jag saknade mest var alla goda grønsaker som fanns. Kakorna och dessert var inte intressant. Men grønsaker, grønsaker, jag älskar ju grønsaker. Det ska bli lycka att få børja äta det igen.
Bara 5 dagar tills dess, så det ska nog gå bra.

Till frukosten hade jag med mig havrekli och hällde upp i fettfri youghurt. Gott faktiskt!
Førvånad øver att jag inte varit hungrigare. Jag har trots allt hållt 8 timmars kurs, där jag stått upp ca 6 av dem timmarna.
Så det känns väldigt bra.

Så tog jag en halvtimmes tur i staden jag befinner mig innan jag åt middag. Kycklingfile, skinka och keso.
Mätt och trøtt.
Har redan sett ut var jag ska äta lunch i morgon. Hittade ett ställe där det enkelt går att beställa enbart den maten jag kan äta.

Jag glädjer mig till vågen på fredag. Känner mig lättare redan idag, så det blir spännande.
Nu blir det snart kojs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar