lørdag 9. april 2011

Grønsaker=kärlek

Tänk att man kan sakna grønsaker så otroligt.
Idag har jag ätit vitkål till lunch, med lite kryddad kesella. Mmmm
Sen blev det ungsstekt pakrika/champinjoner/løk/tomat till kvällens køttbit.
Behøvdes ingen sås till dessa smarriga grønsaker.
Lovidovi!

I morgon blir det proteindag igen, men det kan jag leva med, nu när det bara är en dag till nästa grønsaksdag.

Idag gick jag min førsta powerwalk, 45 min, sedan jag børjade.
Har faktiskt inte vågat, eftersom jag varit lite yr i veckan.
Men, det gick fin-fint och solen sken på mig.

Nu blir det film i soffan, mannen är på galej, så jag har hyrt mig en snyftare som vanligt när han är borta.
God kväll!

2 kommentarer:

  1. Kom bara ihåg att det fortfarande är proteinet som ska vara huvudingrediensen i målet. :)
    Lätt att glömma när man äntligen får äta grönsaker igen...

    SvarSlett
  2. Ja, det är sant. Kålen blev väl kanske lite väl grønsaksdominerande, men resten av dagen gick det bra.

    SvarSlett