onsdag 6. april 2011

Start på dag 3

Då har jag avklarat ännu en Hotellfrukost och är igen førvånad øver hur lätt dett går.
Jag är även førvånad øver att jag inte är mer hungrig och hur fort jag blir mätt.
Någon som vet om protiener mättar jäkla bra? Det känns ju som det är så.

Idag ska jag flyga vidare till nytt hotell, en annan stad i Norge, før kurs i morgon.
Sen hem till familjen på fredag, längtar lite redan.
Så blir det ju, som sagt spännande med vågen.

Nu ska jag gå mig en liten tur, innan jag beger mig till flygplatsen. Kanske hoppa in en frisørsalong och klippa lite.
Jag är ganska orädd før nya frisører. Många som jag känner klipper sig BARA hos en viss frisør.
Tycker det är ganska kul att prøva olika, pluss att man kanske pløtsligt får en ny tankegång hos den nya frisøren.

Ha en fin onsdag!

2 kommentarer:

  1. Hej igen, jo proteiner mättar bra, så med Dukan behöver man inte gå hungrig.
    Jag gick ner 30 kilo med Viktväktarna 1999, det tog mig 2 år.
    Höll vikten under många år, men fick problem p.g.a. trassel med hälsan då vikten både gått upp och ner på ett helt okontrollerat sätt.
    Försökte under några månader med LCHF, men gick bara upp, så jag slutade med det.
    Dukan verkar vara den rätta metoden för mig.

    SvarSlett
  2. Hurra, nu kan jag kommentera!
    Vad bra att det funkat så bra trots hotellboende! Det bådar gott... :)

    SvarSlett