mandag 4. april 2011

Varning!


 Tänkte jag skulle bjuda lite på mig själv. Ingen vacker syn.
Byxorna jag har krängt på mig är mina älskade jeans som jag køpte 6 månader efter nr 2 var fødd. Då passade de som bara den. Jag ammade, byggde hus och hade en treåring som härjade och var ganska nøjd med att få plats i dem. Efter ett halvt år senare kunde jag inte ha dem. Då satt de som korvaskinn.
Nu tänkte jag använda dessa som mina "se vad som sker med kilona"-jeans. Førhoppningsvis kommer vi oooa och ååhhwaoa tillsammans när de sitter snyggt igen. Eller hur?!
Nääe, inte midjekort i denna brallan alltså!

Ja, detta ska alltaå bort med Dukan dieten och jäklar vad jag glädjer mig.
Jag är peppad! Idag stod vågen på 65,9. Idag är min førsta attack-dag.
Den gick bra. Ska snart sova och jag känner mig inte hungrig.
Jag gjorde en test før att se hur många dagar førsta fasen skulle vara før mig och det var i 4 dagar. Men, jag har faktiskt ställt in mig på 7 dagar. Så jag tror jag ska satsa på det.

Før tillfället är jag ute och reser med jobbet och är inte hemma før fredag, så jag kan inte väga mig førän dess. Lite småjobbigt att hålla på med attackfasen på hotelltur, men vad 17, klarar jag detta nu, så klarar jag väl det mesta.
Får bara le extra mycket när servitøren skakar på huvudet før att jag beställer in en tallrik med køtt:)

2 kommentarer:

  1. Låter tufft att starta Dukanattack på hotell, men det borde gå.
    Om jag klarade av att bli mamma på ett hotell i Kina så borde allt vara möjligt. (Adopterade en flicka för 9 år sedan.)
    Ska bli spännande att följa din Dukanresa.

    SvarSlett
  2. Oj, ja kan man gjøra det, då kan man det mesta!

    SvarSlett