torsdag 14. april 2011

Tors kväll, sängen kallar!

Känner idag att det varit en tuff vecka, men i morgon kastar vi oss i bilen och kør till Sverige før avslappning.
Undrar hur andra "Dukanare" berättar om sin diet før människor.
Eftersom vi ska bo 6 dagar hos min mamma och pappa plus att vi ska på middag till min syster så var jag tvungen att ringa och säga till att jag ändrat matupplägget mitt ganska bra.
Syrran var stencool, mamma, givetvis, hon är ju mamma, var ju tvungen att vara skeptiskt och lite negativ.

Har støtt på andra som gärna är negativa och tycker man "blivit tråkig". (herregud, har ju bara hållt på med det i 10 dagar.) I bland undrar jag om det ligger avundsjuka bak det? Inte før det att man är tvungen att gå på en slags diet, men før att man klarar av det.
Eller vad tänker ni?

Ja, ja, never mind! Jag har det ju bra och känner att detta är något som funkar før mig (eller, måste kanske vänta lite med att säga det, ska väga mig i morgon) Men, det är i alla fall så att jag har tron på Dukan!

Nu måste jag sova, är fortfarande i zoombieland....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar