torsdag 28. april 2011

Härlig fredag!

Två dagar utan träning, har varit lite småkrasslig, men känner mig i bättre form idag. Så då ska jag, efter att arbetsdagen är øver kasta mig ut i den underbara solen och springa.

Jag hoppar øver att väga mig idag, eftersom jag gjorde det igår och blev väldigt glad.
Så jag väntar till måndag, då jag før upp vecko resultat.

I morgon ska jag på fest och har prøvat lite kläder. Måste säga att det redan är kul att klä sig fin, det stramar inte så mycket längre.
Kan hända jag tar mig en øl i morgon, det kommer jag unna mig:)

4 kommentarer:

  1. Är det några i din omgivning som märkt något då? Sånt brukar ju vara kul att få höra.
    Jag tycker i alla fall att det syns skillnad på dina bilder före och efter.
    Ha en bra dag.

    SvarSlett
  2. Grattis till ditt dfina resultat!
    Kul att hitta ännu fler Dukanare.
    trevlig helg!
    Mvh Kin@

    SvarSlett
  3. Visst är det kul när man kan ha kläder i en mindre storlek och att man också känner sig bekvämare i det man tar på sig. Hoppas du får en trevlig kväll imorgon...och ikväll också :)

    SvarSlett
  4. Kläder som sitter bättre 'r härligt!!

    SvarSlett