tirsdag 26. april 2011

Tisdag

Nu var det tisdag och jag har bestämt mig før att køra tre proteindagar på sträcken.
Jag är inte så duktig på att skriva upp vad jag äter, som många andra gør.
Men det går mycket i køtt, fisk, kyckling, ägg i alla dess former. På grønsaksfronten äter jag allt, men mycket av blandade sallader.

Jag har ju varit van vis att ha koll på kallorier, men det verkar som om det är lite fokus på det i Dukan.
Känns faktiskt ganska skønt, før det kan vara en riktig killer.
Även om jag fortfarande prøvar att hålla lite koll.

Jag har känt att träningen har blivit mycket lättare de två sista veckorna, kanske är det de exktra kilona som førsvunnit. I alla fall känns det som jag flyger fram när jag springer. Underbart!
Var ute en lång runda igår och idag får jag spring sällskap av en vännina.

Nu blir det jobb, jobb!

2 kommentarer:

  1. jag håller med dig att det är skönt att slippa tänka på hur många kalorier varje sak är. jag räkna det hjämt för. Roligt att höra att din tränig går lätter :) ha en bra dag kram

    SvarSlett
  2. Tack för kommentaren i min blogg, ja det känns kanon att inte vikten skjuter i höjden bara för man äter kolhydrator eller annat onyttigt. Jag har ju redan börjat smyga in i nästa fas, och det verkar som min kropp tycker samma som mig :-) Jag är 1.60 lång, har satt 60 kg som mål men blir inte ledsen om det blir 58 kg istället :-) Hur lång är du? mvh Maria

    SvarSlett