søndag 1. mai 2011

Ny vecka!

Hej och hå! Nu går det nedåt igen. 1,1 kg sedan førra veckan.
Men, jag har inte varit så noga med vilken dag jag väger och før upp, så jag har bestämt att fredag ska bli vägdag. Så jag kommer väga mig denna fredag, i min 6:e vecka med Dukan.

Fem veckor och 4,5 kilo i minus. Jag är väldigt nøjd!
Jag hade ju 60 kg som mål, men har bestämt att jag kommer hålla på med cruisefasen fram till siste Maj, oansett om jag står still från nu eller går ner mer än 60.
Først tänkte jag att det skulle vara tråkigt med diet i sommar månaderna, men det kan ju inte vara bättre än att kliva in i en ny fas i juni før att køra den hela sommaren. Før det är ju på sommaren som jag går upp mest och slarvar mest med mat och träning.
Så klarar jag denna sommaren, så ska jag klara fortsätta med ett sundare och lättare liv, før alltid!

Nu ska jag kasta mig ut i solen och se vad dagen har att erbjuda:)

2 kommentarer:

  1. Vad kul att höra.
    Jag har också fredagar som vägdag, passar mig eftersom jag äter grönt och ibland fuskar med vin på helgen och sen kör hårt på vardagarna.
    Jag har också som mål att börja nästa fas till sommaren, annars blir semestern för trist.
    Det här grejar vi.

    SvarSlett