tirsdag 17. mai 2011

17 mai avklarad!

Då har vi firat ännu en 17 mai. Vädret høll sig till vi hade gått färdigt i tåg och ätit glass ute. Sen kom ovädret, hagel och spøregn om vartannat. Men, då satt vi runt matbordet med ett glas røtt och massa god mat.
Jag klarade mig hela dagen på Dukanvis, førutom vinet och sen kom desserten och då åt jag massa glass med jordgubbar.
Skit samma, det är bara 17 mai en gång om året!

Fick många possitiva komentarer om min vikt, vilket är jättekul, samtidigt som jag tänker att vi människor är verkligen utseendefixerade, inkluderat mig själv, givetvis.
Jag säger att jag mår väldigt bra, vilket jag verkligen gør, när jag får en komplimang.
Jag mår bra før att jag äter bra, tränar och inte längre känner mig otillfreds med mig själv och det är gott!

Nu ska jag snart hiva mig i bilen før en dag i Oslo med statstrafik, brrr, inte min favvis.
Ha en fin dag, hoppas solen skiner hos er idag som den gør här!

1 kommentar:

  1. Det viktigaste är att man mår bra, det syns också på utsidan.

    Sv: Hur gjorde man förr i tiden? GPS är ett måste

    SvarSlett