torsdag 19. mai 2011

Nästan där!

Vägning idag och vågen visade 60,3.
Shit pommes frittes, nästan där!
Eller, faktiskt känns det som om jag har klarat målet. De sista 0,3 är jag inte så orolig før.
Knappt jag kan tro det. Nästan 6 kg på 8 veckor.
Ska jag vara ärlig var jag inte säker på att jag skulle klara det, när jag satt igång. Jag har ju satt mig før det så jäkla många gånger før.

Varfør har jag klarat det då?
Jo, dels før att Dukan fungerar før mig och mest av allt tror jag att atackfasen gjorde sitt. Det var en kickstart som jag behøvde.

Nu kommer det svåra, faktiskt, att klara av resten.
Jag tänker inte hoppa rätt in i nästa fas idag, men från måndag kommer jag äta grønt var dag (førutom proteindagen, som blir måndag resten av livet) och lägga till en frukt (som jag lääängtar efter så sjukt!) før att den 1 juni på riktigt kliva in i fas tre, som jag tänker vara i juni, juli och hela augusti. Något längre än vad Dukan säger, men det gør jag før att jag är rädd før att jag før tidigt ska tillbaka till vanliga livet (som førhoppningsvis aldrig blir vanligt igen:)
Lite skrämmande detta, att gå vidare. Cruisefasen har hållt mig under kontroll liksom.

Så måste jag bara säga att jag som har klarat nästa 6 pyttekilo är sjukt imponerad av er där ute som slåss med 10, 14, 20, 25 kilo osv. Ni är grymma! Ni har varit en stor hjälp på min lilla väg.
Kram till er!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar