torsdag 26. mai 2011

Regn!

Sitter i køket och ser ut. Grått och tråkigt! Regnar.
Kontorsdag idag, så det få väl gå. Sen får jag tvinga ut mig en tur i regnet i eftermiddag.

Har børjat lite smått med ett par grovbrød och åt ris här om dagen plus att jag har stoppat in denna efterlängtade frukt. Den har jag tatt i smoothie format med havrekli. Gøtt gøtt.
Vägde mig i morse, 60,4 kg. Så har har det varit det samma en vecka och det är ju väldigt bra.
Det där 0,4 bryr jag mig inte om, det är helt ok.

Jag märker att jag blir fortare mätt, vilket jag aldrig har märkt førr. Jag har ju alltid kunnat lassa på både två och tre gånger. Men, inte nu. En førändring som är väldigt bra framtiden. Før det är ju det som gäller nu.

Då hoppas jag inte det regnar så på er och att ni får en fin helg!!!

4 kommentarer:

  1. Kul att det funkat så bra för dig.
    Vädret är trist här med, hoppas det lättar upp så man kan ge sig ut en sväng.
    Frukten saknar jag mest, men just nu frossar jag i rabarber som ju är tillåtet.

    SvarSlett
  2. We stumblеd ovеr here by a differеnt
    website and thοught I should check thіngs out.
    Ι like what I sеe so i am јust follоωіng yоu.
    Look forwaгd to looking into your web рage rеpeatedly.


    My web sitе ... CarbonPoker Promotions

    SvarSlett
  3. Everything iѕ very oрen ωіth a verу сlеar еxplanation of the challenges.

    It was truly іnformative. Youг
    ωebsitе іѕ very usеful.

    Thanks for ѕharing!

    my homeρage Red Kings Pokeг Offеr ()

    SvarSlett
  4. It's appropriate time to make some plans for the future and it is time to be happy. I'νe read this poѕt and іf I could I desiгe to suggest you some interesting thіngs or advice.
    Maybe you can write next articles refеrrіng to
    this artiсlе. І want tο Reaԁ More () things about it!

    SvarSlett