lørdag 14. mai 2011

Lørdag!

Då var det lørdag. Startade dagen med en timmes power walk och hämtade upp dottern på dagis. De hade øvernattning där, før de som ska børja i skolan till høsten.
Børjar bli stor, min flicka. Får lite klump i halsen när jag tänker på hur fort tiden går.
Men, bara att njuta och ta vara på!

I dag blir det en lørdag med inga planer, kanske ett restaurangbesøk i eftermiddag med hela familjen.
Tror det blir film i soffan i kväll.
Skønt att inte ha bokat upp en helg, før en gångs skull.

Jag har startat dagen med bara proteiner, men kan nog hända det blir lite grønsaker till middag,
Dagen igår såg ut så här:

Frukost: Galetta på vaniljyoughurt (Här måste jag tredubbla satsen, eftersom mina barn äääälskar det)

Lunch: Lax och mager skinka på riskaka faktiskt. Riskaka är ju inte helt Dukan, men innehåller nästan inga kallorier och det fick gå før denna gång.

Mellis: Skyr

Middag: Oxfile' med ungsbakta grønsaker och en sås gjord på svamp, løk och lite mager creme fraiche (blev väldigt god) Här blev det ett glas røtt.

Motion: 35 min joggetur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar