torsdag 5. mai 2011

Peppa mig!

I morgon ska jag väga mig. Tog en vägning på tisdagen och den visade ju upp. Tror det kommer vara så i morgon med.
Känner mig inte alls lättare, däremot tyngre:(
Pms-crap spelar sin roll, men kan hända jag behøver ännu mer fokus. Har slarvat lite, det gør sitt.

Så jag har bestämt att kommande 10 dagar är tokfokus! Okej!!! (Om jag är riktigt duktig ska jag ge mig en beløning den 17 maj!)
Jag vill verkligen nå 60 kilon.
Nu är jag nästan där så det måste gå. Eller hur?!

4 kommentarer:

  1. jag förstår dig att du är lite orolig. jag har samma problem denna vecka fyy det kan göra så mycket på vågen och man vill ju så järna att det skall vara minus. Man jag tror apsolut att du kommer att komma ner till 60kg inom 1 max 2 veckor. många pepp kramar

    SvarSlett
  2. Mensveckan är ingen bra vecka att tro att det skett en massa - man blir bara besviken.
    Det är bättre att vänta till veckan efter, då brukar det skutta till på vågen.
    Man samlar på sig vätska och det går inte att göra något åt...
    Man må tänka på att dricka något extra glas vatten, vätska driver vätska, till viss del, så brukar det lösa sig.
    Jag håller tummen!
    Mvh Kin@

    SvarSlett
  3. Håller också tummen för dig.
    Du kommer att vara så smärt och fin på 17'e maj, inte mycket kvar ju.

    SvarSlett