tirsdag 10. mai 2011

Tips och råd tack!

Ställde mig på vågen, før att se om det hade hänt något.
Jodå, +0,2 kg! Crap!
Måndag och tisdag har jag kørt proteindagar før att se om det ger lite resultat, men nej då:(
Jag børjar undra om det inte går mer. Men, jag ser ju "fläsket" på magen, så det bør ju vara møjligt att få bort de sista kilona.
Har tränat nästan var dag i två veckor i sträck. Kan det ha något att säga tro?

Väldigt frustrerande i alla fall.
Det jag gør nu är att køra grønsaker 1 dag, 2 dagar med proteiner, fram till sista Maj och on jag står och stampar på 62 fortfarande, hoppar jag i sjøn.
Neeej, det gør jag väl inte, men då tror jag inte jag orkar mer cruisefas, utan får prøva ta steget vidare.

Är det någon som har tips och råd? Vad gør jag fel?
Jag skriver inte upp vad jag har ätit, mest før att det är skittråkigt, men kanske jag ska gøra det?
Inte vet jag.
Ja, ja, jag får bara fortsätta och se om det ger resultat.

2 kommentarer:

  1. Sv; tack för kramen, det värmer.

    Jag tycker du ska skriva upp vad du äter, i en vecka - det är ett bra sätt att rannsaka sig själv och se om man omedvetet går i olika fällor, eller inte...
    Trist, ja - men nödvändigt.
    Ha en bra dag!

    SvarSlett
  2. Tror du har hamnat i den berömda platån.
    Du gör nog helt rätt som testar en annan cykel, och ökad motion kan innebära mer muskler som ju också väger.
    Testa att skriva matdagbok, jag tycker också det är trist men jag tycker det fungerar, bara man inte fuskar och "glömmer" skriva vissa saker.

    SvarSlett