mandag 9. mai 2011

Solen skiner igen!

Nu är det gott ute igen. Solen skiner och humøret blir bättre, helt klart.
Jag har varit riktig duktig i helgen och det har resulterat i 0,4 kg i minus.
Hade gäster på lørdagen och jag bjød på grillat och en kall bearnaise sås, som var gjort på äkta Dukansätt. Den blev prisat høgt. Kul!

Idag ska jag springa en lång runda om inte så lång tid, før att sedan førbereda mig før en kväll på ett hotell i Oslo, med framvisning av varor før 200-250 anställda i charterbranchen. Jepp, det kan bli kul.

Ha en fin fin måndag och start på ny vecka!

1 kommentar:

  1. Sol plus viktminskning är en riktig humörhöjare, grattis!
    Lycka till i kväll, duktigt att prata inför 250 pers, jag skulle vara jättebyxis.
    Sv: Ja, jag har bestämt att lamm är OK för mig.
    Faktum är jag har ankbröst i frysen som inte heller är tillåtet. Men om man inte äter det feta så tror jag inte att det gör något. Inget man äter varje dag i vilket fall som helst.

    SvarSlett