fredag 13. mai 2011

Konstigt...

Det har visst varit problem med blogger idag och nu när jag äntligen kom in, så var mitt sista inlägg borta. Hmmm, skumt.

Never mind! Handlade om att min midja har krymt från 84 cm till 79 cm! Det är bra:)
Pluss att jag tog en test på apoteket här om dagen på kolestrolhalten och den var också bra. Under fem!

Bäst av allt är att jag ställde mig på vågen idag och den visade 0,9 kg i minus från førra veckan.
Så, førlåt om jag varit lite grinig, nu är jag glad igen!
Nu har jag bara 0,9 kg till mitt mål.
Jag har inte sett nollan 60-talet på vågen på ca 7 år, så detta är stort!

Så då tar jag helg och ska njuta en oxfile!
Hej Hopp!

3 kommentarer:

  1. Jag tror alla har blivit av med sina inlägg från igår, verkar ha varit stora problem på Blogger.
    Nu har du inte mycket kvar, det har ju gått väldigt bra för dig med Dukan.
    Oxfilé är inte ankskit ;)

    SvarSlett
  2. Det är stort att närma sig sitt mål. Jag tyckte det var, rent ut sagt, skitläskigt att gå i mål och inse att man nu måste balansera sig för att hålla den. Men det har gått bra. :)
    Grattis till dina förlorade kilon och hoppas att den sista lilla gnutten också försvinner lite snabbt. =)

    SvarSlett
  3. Ja, nu var ju inägget tillbaka!
    Nej, oxe, det är minsann mumma det. Blev ju ett litet glas røtt før att fira fredagen så klart.

    Mojjan: Tack! Ja, det är lite scary, man är ju rädd att allt man fått till ska gå åt skogen när man kliver in i nästa fas.
    fast, samtidigt så har jag lärt mig sjukt mycket om vad jag hade før dåliga vanor innan Dukan, under dessa sju veckor och jag tror inte jag vill tillbaka dit!

    SvarSlett